Politica de returnare și rambursare

Politica de returnare și rambursare

Dreptul de retragere

Dorim să fiți complet mulțumit de achiziția dumneavoastră. Dacă, din orice motiv, doriți să returnați produsul, aveți dreptul de a vă retrage din acest contract în termen de 30 de zile, fără a indica un motiv.

Perioada de retragere va expira la 30 de zile de la data la care dumneavoastră sau o terță parte neimplicată în expediere, aleasă de dumneavoastră, intră în posesia bunurilor.

Cum să vă exercitați dreptul de retragere

Pentru a vă exercita dreptul de retragere, vă rugăm să ne notificați prin una dintre următoarele metode, menționând în mod clar decizia dvs. de a vă retrage din contract:

  • Adresa: Techtek s.r.o., Slavíčkova 411/6, 63800 Brno, Republica Cehă
  • E-mail: [email protected]

Puteți utiliza modelul de formular de retragere furnizat, disponibil în partea de jos a acestei pagini, deși nu este obligatoriu. Vă recomandăm să folosiți asistentul nostru pentru reclamații de pe pagina de returnare a produselor, deși, de asemenea, nu este obligatoriu. Pentru comoditatea dumneavoastră, asistentul pentru reclamații și instrucțiunile detaliate de returnare pot fi găsite la https://www.techtek.ro/ro/returnari-produse.

Pentru a respecta termenul de retragere, este suficient să trimiteți comunicarea înainte de expirarea perioadei de retragere de 30 de zile.

Consecințele retragerii

În cazul retragerii dumneavoastră, vă vom rambursa toate plățile primite de la dumneavoastră, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare care decurg din alegerea unei metode de livrare nestandardizate), fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în termen de cel mult 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom utiliza aceleași mijloace de plată pe care le-ați folosit pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ați convenit în mod expres altfel. În orice caz, nu veți suporta niciun comision ca urmare a unei astfel de rambursări.

Rambursările pot fi reținute până când primim bunurile înapoi sau până când ne furnizați dovada că le-ați returnat, în funcție de care dintre aceste situații se întâmplă mai devreme.

Bunurile trebuie să ne fie trimise înapoi fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care ne comunicați retragerea. Respectați termenul limită dacă trimiteți înapoi bunurile înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Costul direct al returnării bunurilor va fi responsabilitatea dumneavoastră.

Vă rugăm să returnați bunurile la adresa furnizată pe pagina noastră de returnare a produselor, unde sunt disponibile și instrucțiuni detaliate de expediere.

Taxa de reaprovizionare

Nu se va percepe nicio taxă de reaprovizionare pentru articolele returnate.

Starea bunurilor returnate

Sunteți răspunzător doar pentru orice diminuare a valorii bunurilor care rezultă din manipularea dincolo de ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționalitatea acestora.

Excepții de la dreptul de retragere

Vă rugăm să rețineți că dreptul de retragere nu se aplică în cazul conținutului digital care nu este furnizat pe un suport tangibil, dacă executarea a început cu consimțământul prealabil expres al consumatorului și cu recunoașterea faptului că acesta își pierde astfel dreptul de retragere.

Contactați-ne

Pentru orice întrebări sau informații suplimentare cu privire la Politica noastră de returnare și rambursare, vă rugăm să ne contactați la [email protected]. Suntem aici pentru a vă ajuta să vă asigurăm că experiența dvs. de cumpărături este cât mai ușoară și pozitivă posibil.

 

Model de formular de retragere

(Completați și returnați acest formular numai dacă doriți să vă retrageți din contract)

- La Techtek s.r.o. Slavíčkova 411/6, 63800, Brno, Republica Cehă:

- Eu/Noi (*) notific prin prezenta că eu/noi (*) ne retragem din contractul meu/al nostru (*) de vânzare a următoarelor bunuri (*)/pentru prestarea următorului serviciu (*),

- Comandat la (*)/primit la (*),

- Numele consumatorului (consumatorilor),

- Adresa consumatorului (consumatorilor),

- Semnătura consumatorului (consumatorilor) (numai în cazul în care acest formular este notificat pe suport de hârtie),

- Data

 

(*) A se șterge după caz.

Mai multe modalități de ajutor

Utilizați chatbotul nostru AI sau contactați-ne direct pentru a vă face experiența de cumpărături mai plăcută în magazinul nostru.

Deschideți Chatbot Contactați Suportul