Otázky, které zákazníky nejvíce zajímají

Opțiuni de plată

Card de credit
Paypal

Veți primi factura după ce expediem articolul.

Puteți descărca toate facturile și chitanțele direct din contul dvs. de client.

De asemenea, puteți folosi chatbotul nostru, care vă va oferi factura după verificarea cu ID-ul comenzii și e-mailul.

Schimburi, returnări și rambursări

Retururile pot fi efectuate pentru o perioadă de până la 30 de zile de la primirea livrării. După această perioadă, nu mai este posibil să solicitați o returnare cu rambursare.

Pentru mai multe informații despre politica noastră de retur, faceți clic pe link-ul "Politica de returnare și rambursare" din subsolul acestei pagini web sau urmați acest link:
Politica de returnare și rambursare.

În cazul retragerii dumneavoastră, vă vom rambursa toate plățile primite de la dumneavoastră, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare care decurg din alegerea unei metode de livrare nestandardizate), fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în termen de cel mult 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom utiliza aceleași mijloace de plată pe care le-ați folosit pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ați convenit în mod expres altfel. În orice caz, nu veți suporta niciun comision ca urmare a unei astfel de rambursări.
Rambursările pot fi reținute până când primim bunurile înapoi sau până când ne furnizați dovada că le-ați returnat, în funcție de care dintre aceste situații se întâmplă mai devreme.

Pentru mai multe informații despre politica noastră de returnare, vă rugăm să faceți clic pe link-ul "Politica de returnare și rambursare" din partea de jos a acestei pagini web sau urmați acest link: Politica de returnare și rambursare.

Pentru a vă asigura că returul este procesat cât mai repede posibil, vă rugăm să trimiteți comanda sau produsul pe care doriți să îl returnați, împreună cu o copie a facturii, la următoarea adresă:

Techtek s.r.o.
Smetanova 2359/6
67801 Blansko
Czech republic

IMPORTANT: Scrieți ID-ul comenzii dvs. în mod clar sub adresa de pe plic.

Pentru o procesare mai rapidă a returului, vă rugăm să consultați instrucțiunile și asistența noastră pentru retururi pe următoarea pagină web Retururi:
Retururi.

Pentru mai multe informații despre politica noastră privind retururile, vă rugăm să faceți clic pe linkul "Politica de retur și rambursare" din partea de jos a acestei pagini web sau urmați acest link: Politica de returnare și rambursare.

Transport și livrare

Dacă ați primit un produs incorect, vă rugăm să ne contactați prin e-mail [email protected], să folosiți formularul de contact de pe pagina Contact sau să ne scrieți un mesaj prin intermediul chatbot-ului nostru. Vă rugăm să includeți fotografii ale produsului pe care l-ați primit pentru a accelera procesul.

Ne puteți contacta în următoarele moduri:

Telefon: +420 604 574 574 604 (între orele 8.00 și 15.00)
E-mail: [email protected]
Formular de contact prin intermediul paginii web Contactați-ne: Contact.
Chatbot pe partea laterală a paginii

Puteți verifica starea comenzii dvs. prin intermediul Chatbot-ului nostru sau ne puteți contacta direct prin e-mail [email protected].

Oferim diferite opțiuni de transport. Pentru timpul exact de livrare, vă rugăm să consultați politica noastră de expediere:
Politica de livrare.